Hallo Dr. de Boer,
Doet u onderzoek naar Post Orgasmic Illness Syndrome?
Ik was een patient van Waldinger en vroeg mij af wie zijn research nu voortzet.
''We weten dat Prof. Waldinger plotseling is overleden, waardoor zijn gehele onderzoek is gestagneerd omdat er onvoldoende continuiteit is gedeeld. We zijn hard bezig om te kijken wie het voort kan zetten. Ik zie wel patienten met allerlei klachten die door hem werden behandeld, maar doe nu niet mee aan onderzoek. Wij kunnen dus graag de verder zorg verlenen, maar hoe het verder gaat wat betreft onderzoek, dat weet dr. Kropman, die ooit uroloog was in Den-Haag, beter. Dus voor behandeling bent u welkom bij mij.
Met vriendelijke groet,
dr. L.J. de Boer (Bert-Jan)''
Translated with google translate:
Hello Dr. de Boer,
Are you researching Post Orgasmic Illness Syndrome?
I was a patient of Waldinger and wondered who is now continuing his investigation.
''We know that Prof. Waldinger died suddenly, so that his entire investigation was stalled because insufficient continuity was shared. We are working hard to see who can continue. I do see patients with all kinds of complaints that were treated by him, but I am not participating in any research now. So we can gladly provide further care, but Dr. Kropman, who was once a urologist in The Hague, knows better how it goes in terms of research. So for treatment you are welcome with me.
Sincerely,
dr. L.J. de Boer (Bert-Jan)''